Papperskorgen

När jag var i Birsta med Fia och Tilde i Söndags så köpte jag Rosa rattar från Ahlgrens bilar, dom är super goda och man stödjer bröst cancer fonden. :)
Tilde skulle åka bil :)


Igår så var det Måndag, då hade vi kemi labb, det var skoj. Jag och Alexandra var i en grupp. Vi fick göra legeringar på femtio öringar, så nu har jag en femtio öring som ser silver ut och en som se guld ut. :) Haha
Bilden på det blev inte så super bra. :p


Timmen efter att vi gjort legeringarna så hade vi engelska i samma klassrum. Då började det brinna i papperskorgen, Haha. Någon dum hade slängt nå brännbart ämne som kan självantända, i papperskorgen. Lite kul var det allt och efter vi hällt massa vatten i papperskorgen satt Birgitta och sa om och om igen att hon tyckte att det luktade som att det brann. Lite nojig tror jag. :p

De två sista timmarna hade vi syslöjd, klippte ut tyg till en grön munk tröja som jag ska göra till Ludvig. :)

Var hos Kristian efter skolan och vi såg några avsnitt av True blood. :)

Idag är det Tisdag, var på hundkurs de två sista timmarna. Det var skoj, och Vigg var super duktig! :D Lite rädd var han för vick brädan men det gick tillslut det också. :)


Nu ska jag åka och hämta Kristian och sedan ska vi tillbringa kvällen hos Pappa. :)

Hejdå :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: