Ont i huvudet

Igår så var Tilde och jag vaken länge, ända till elva. Precis innan vi skulle gå och lägga oss så vaknade Ludde så var han gnällig och ville inte ligga ner, men jag lyckades få han att somna vid tolv. :)

Imorse väcktes jag vid halv sju.. En aning för tidigt. :p Slog på Sune till Tilde också underhöll jag Ludde, vid halv nio ville han sova. Så då fick jag lägga mig igen. :) Sedan så sov jag lite till och från till tolv. :D

När jag vaknat så duschade jag och sedan har jag varit med Fia och Tilde ut till Birsta, lämnade in mitt armband som lossnade igår.. :/ Får se hur det blir om jag får betala eller får det på garantin.

Nu ska jag nog ut till lekparken med Tilde! :D

Hejdå :)

mammagladh

Huvudvärk är aldrig skojigt.

Hoppas ni hade trevligt i lekparken.

PUBLICERAT DEN 2009-09-28 KLOCKAN 09:38:08
BLOGG: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: