Missat bussen

Här satt jag också hörde jag att bussen åkte förbi, tittade på klockan, men det ska ju inte gå från busshållsplatsen förrän om fyra minuter! Sprang ner till busshållsplatsen så åkte bussen när jag kom.. Så kom jag hem och Mamma ba; va gjorde du ;Jag sprang till bussen ;Jaha hann du med den eller? Så tittar jag på henne och suckar, så kom hon väll på sig skälv med vad hon sa, jätte kul. Nej, men jag känner i alla fall mina benmuskler efter den där lilla svängen. Haha

Väntar nu på att Pappa ska komma och hämta mig, också får jag dåligt samvete för att jag missade bussen och att Pappa far och hämtar mig, i typ onödan..

Hejdå :)

Emelie, Mamma till David

Tack så mycket! :D Gillar den jätte mycket! :) Vad har du gjort idag då? :D

PUBLICERAT DEN 2009-09-09 KLOCKAN 16:35:35
BLOGG: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: