Hemkunskap, filmkväll och slöjd

Igår Onsdag så fick vi vara i hemkunskapens kök på morgonen när vi hade svensk engelska, fick göra choklad kakor. Nathalie, Jennifer, Aleksandras och min grupps kakor blev jätte stora och ganska goda, choklad bitarna i var riktigt goda i alla fall.. :)


Vi hade riktig hemkunskap lite senare då fick vi sitta och arbeta med frågorna också fick vi glass, med strössel och cola sås, super mumsigt! :D


Åkte hem och klippte gräsmattan hos Pappa och sedan åkte jag till Kristian, spenderade kvällen hemma hos han såg på film och åt popcorn vi såg på två avsnitt av serien "True blood" också såg vi någon film "Johan Falk gruppen för särskilda insatser" tror jag den hette, den var bra i alla fall. :)

Idag är det Torsdag har haft dubbel timma slöjd nu på morgonen, roligt som alltid. Till lunch åt jag korvstroganoff och ris, mums. :)

Nu ska jag cykla iväg till skolan börjar halv. :)

Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: