hejsan hoppsan

I Onsdags hade vi hemkunskap vi skulle få göra pannbiffar men då hade vi precis fått det på lunchen så vi fick glass med strössel istället också fick vi sitta och arbete med nå hemkunskaps frågor. :)


Slutade skolan vi fyra då åkte jag hem till Pappa för där var Kristian. Vi gjorde fläsk ben också värmde vi kyckling gryta och ris. Det var jätte mysigt och det kändes faktiskt lite ovanligt med en så tidig middag, åt redan vid tre någon gång. :p Vi följde med upp till Gimåfors, hade tänkt fiska men så blev det inte vi satt bara inne i min lilla stuga och mms;a med varandra typ. :p Haha <3
Vi bakade paj också, min är minst och finast? :D Haha


Igår Torsdag så hjälpte Nathalie och jag till med 3-5ornas torpsmästerskap från nio till två. Det var faktiskt roligt. Fick hamburgare och festis till lunch. Vi stod vid höjd hoppet och skrek att dom skulle köra och sånt. Den sista tiden var rösten faktiskt lite trött så då bara vinka och nicka jag. :p Haha. Men det var roligt, också slapp vi gå skoljoggen. :)
Åkte hem till Pappa med två bussen också klippte jag gräset där, sedan vid fyra åkte jag med Pappa och hämtade Nathalie också åkte vi på badhuset och hade vatten gympa. Det var faktiskt skoj, har en annan ledare än min kusin Anna på Torsdagar men vi överlevde. Det är lite roligt också för då kommer vi inte göra samma sak två gånger i veckan utan det blir lite olika övningar. :p

Nathalie och jag åkte till damen så klippa jag gräset och hon sparkade bort äpplen. :) Sedan gick vi hem till Pappa och åt middag, det blev nudlar. :p Haha. Vi halv åtta kom min kusin Anna och hämtade oss så åkte vi till badhuset och hade ett gympa pass. Det gick bra, jag orkade med nästan allt. :p Efter gympan så följde jag med min kusin Anna hem också sov jag där. Var skapligt slut i kroppen somnade vid tio någon gång. :p

Idag är det Fredag, det betyder en härlig dag på skolan. :) Har haft svensk/engelska, matte och idrott. På idrotten hade vi fotboll, det var faktiskt rätt så kul, var inne eftersom att det regnar ute. Jag gjorde två eller tre mål. Och skrek en massa. :p Haha :) Till lunch var det Pannkaka, mumsilimums.
Nu ska jag snabba mig till skolan, vi börjar vid halv. Har musik och det är skoj! :D Åker med två bussen till stan, ska vara med Kristian och ikväll tänkte vi kanske se på någon bio. :)

Hejdå :)
Alina

HAHA! hur du orka att skriva så himmla mkt , xD Ja önskade att jag hade samma intresse för att skriiva som dig :)

PUBLICERAT DEN 2009-09-18 KLOCKAN 20:04:31
BLOGG: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: