Idag har jag haft fullt upp :)

Imorse så hade jag engelska glos förhör, det gick bra, fick 25/25. :)


Det var korvstroganoff och ris till lunch och om du missat det så är det en av mina favoriträtter. Efter lunchen så knäppte vi skolkort, det var pinsamt, tror inte mitt leende blev så bra. :p Hehe
Tjatade så vi fick se resultatet.. Jag är rosa och sitter längst fram. Fotografen berättade på slutet att han inte skulle använda det här i katalogen så vi får väll se vad det blir för pinsamt i den. :p


Vi slutade klockan två idag för lärarna skulle träffa FRIENDS. Åkte hem till Pappa med bussen och klippte gräset. Var klar med det vid halv fyra då cyklade jag in till Fränsta och gick på badhuset och hade vatten gympa. Det var första gången för säsongen och det var skoj, som vanligt. :D Fast det kändes att jag inte gjort vissa övningar på ett tag. :p

Åkte med Mamma till Stöde vid sex, hälsade på en dam som heter Anna som har bott i Gimåfors men nu inte mår så bra så hon har flyttat till en lägenhet i Stöde. Det var trevligt och roligt att träffa henne. :)

Kom hem vid åtta och har sett på lite tv hemma hos Pappa. Men nu sitter jag hemma hos Kristian, ska sova här med han inatt. :) Mys <3

Go´natt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: