Barnvakt och hur god middag som helst :)

Sitter hemma hos min moster Fia och hennes man Berra. Emma och barnen är här, och jag ska vara med barnen här ikväll och vi alla ska sova här. :)

Ludvig kunde ha byxorna och det var ju roligt, det var lite häng på dom men dom är så söt ändå. :) Tilde fick en prinsess klänning för hon hade önskat sig en sån så har Mamma och jag köpt en. Hon blev riktigt glad för den och har haft den på sig hela kvällen. Hon fick en till prinsess klänning som jag hade när jag var liten, den är hur fin som helst ser ut som en mini brudklänning i vitt, men den är lite stor i några år till. I alla fall, när hon fick den så sa hon att det var för stor också gick hon till sin mormor Fia och sa att hon kunde ha den. Haha, det gick inte så jätte bra för Fia att ha den på sig, den stannade i bh höjd, men det var ju lite komiskt. :p Haha

Har nyss ätit en hur god middag som helst, det är Berra som gjort den, det var nå peppar kryddat kött, råstekt potatis, stekta champinjoner och grön peppar sås. Jag älskar champinjoner, kan äta upp en burk råa, fatta då hur gott det är med stekta. :)

Nu ska jag titta lite på när Tilde klipper, lär nog sitta här mer ikväll, så på återseende! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: