Alpacka tröja och hundkurs

Idag är det Tisdag, klädde mig varmt idag jag för det var så kallt på morgonen, jag kan berätta att jag inte direkt har frysit i min alpacka tröja. :)


Hade hundkurs dom två sista timmarna och det var roligt, Vigg var jätte duktig och sprang igenom första tunneln direkt och den andra tog han lika snabbt den också. Jag tycker det är skit roligt och blir jätte stolt över han. :) Det här är en bild från förra veckan när jag var påväg att kasta korvbiten över hoppet. :)


Har varit på Vatten gympa, det var skoj, tog i som bara den, kom nyss hem från den.
Ska nog åka till Gimåfors för Kristian verkar inte vilja vara med mig, han ville tydligen bråka.. :/ Det är inte så kul.. Men jag ska försöka vara glad ändå. Ä, det går inte men kan ju låtsas.

Go´kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: