Varmt i polen. Heidi och robot.

Idag när jag var på vatten gympan så var det jätte varmt i polen, det tyckte jag var jätte jobbigt, blev liksom så himla tungt och varmt allting. :p

Är med min favorit Heidi för ovanligthetens skull. Har sett på någon robot film med Heidis pojkar och familj. :p Jag kom på att det skulle vara häftigt att ha en robot kompis, värsta baota stora grejen som skulle kunna vara min räddare i nöden, förvandlas till en bil och hämta och skjutsa runt mig, skjuta på mina fiender och sånt! :)

Sitter uppe på Heidis rum nu och lyssnar på Melissa Horn. :) Har ont fram i huvudet och magont.. Mår lite taskigt, vet inte om det är nervöst eller bara ändå.. :/

Go´natt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: