Studiebesök i Ljungaverk och SNÖ :D

Idag har vi haft studie besök i Ljunga, vi började halv tio. :)
På morgonen var vi på Ljunganträ och det var inte sådär jätte roligt tycker jag, vi slutade vid halv elva, då gick jag med Ellen och Olina till Glulam och väntade på att pojkarna skulle sluta från sitt studiebesök. Efter det så gick vi ner på forum där Pizzerian ligger, fick sitta och vänta där i en halvtimme ungefär för dom öppna inte förrän elva. Nästan hela vår klass och 9bs klass åt där, det tog lite tid i att stå i kö och beställa och sånt. Men det var gott, åt en pizza med champinjoner, fefferoni och vitlökssås. :) Också smakade jag min mentors pizza med banan och curry och vitlökssås, det var inte så hemskt som jag trott, fast jag tycker bananen hade konstig konsistens. :p

Det var snö på backen imorse, det blir jag överlycklig av, snart kan man åka skoter, göra snögubbar, använda mössa och massa saker! :D

Efter vi ätit satt jag på Olivers jacka bredvid forum och tittade på buspojkarna :p Dom brände gummi med mopederna så att det lukta satan. :)

Vid halv ett samlades vi på Permascand, där fick vi fika, wienerbröd och dricka. Sedan satt vi och lyssnade på någon genomgång om Permascand vad dom gör och om arbetsintervjuer och sånt. Efter det fick vi gå en rundtur och det var ganska kul. :p

Nu sitter jag hemma hos Heidi, väntar på att hon ska komma hem från Fränsta. Pratade nyss med Mamma och hon sa att hon köpt något fånigt till mig och Heidi så bad jag Heidi hämta det, undra vad det är.. :p Undra vad vi hittar på för bus idag då, jag ska nog fara hem ikväll i alla fall för jag vill duscha och sånt. ;)

Hejdå 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: