Sms inbox

Jag har gjort en sån här grej :p

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor:

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Inget;) fixa mig

Vilken raggningsreplik faller du för?
Aa :)

Vad var det första du sa imorse?
Aa jag har en ny lägenhet på tisdag :)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?

Vänster man ska möta trafiken. Älgen har tappat huvve

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Okej kommer ut nu då

Så vad säger du under förspel?
Haha

Och efteråt?
Jag orkar inte vara uppe till de

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Kan du inte engelska eller :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: