Pratat med Mamma

Om bröllopsfesten
M; Kan Heidi och du hjälpa Emma att servera maten?
J; Ja det har du väll redan frågat Heidi om?
M; Inte om att servera, men kan ni göra det?
J; Ja, men jag ska supa också.
M; Då får ni göra det fint.
J; Men jag ska supa i alla fall. Det är ju fest.
M; På en bröllopsmiddag super man inte.... Hade jag tänkt.

Ska man inte supa för att ha kul då? Det är ju det alla vuxna gör när dom träffas? Hur fan ska jag kunna veta att man kan ha roligt utan alkohol egentligen?

Skämt o sido. Men jag tänker dricka på deras bröllopsfest, jag har hört så roliga saker om bröllopsfester så jag vill också testa på det! :)
Vilken tur att jag är så jävla smart och självlärd, jag vet att man kan ha kul utan sprit! :D Är bara lite ironisk eftersom att jag tycker att jag är uppväxt lite sådär, festligt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: