Melissa Horn

Melissa Horn är grym, så himla skön musik och fina texter! :D
Har skrivit dit de delar av texterna som jag tycker extra mycket om :p

Melissa Horn - Långa nätter
Där ute finns en värld av långa nätter. Å Jag sitter vid fönstret på mitt rum...
Där går Klara och tindrar som en stjärna för att vara med sin Fabian få vara och gå hem till varann och älska lite gran som bara kära kan. Där sitter Sara, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sara, hon spar sig till en man, som kan älska som bara kärlek kan.
Ha någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill.
Där går någon för att bara vara utan att förklara varför kärleken tar skada när man älskar med varan på ett sätt som bara någon kan.

Melissa Horn - Sen en tid tillbaka
Sen en tid tillbaka har jag varit trött och försökt att vara allt på samma gång.
Det är så mycket man kan göra och borde och vill men mitt i allt så ska man räcka till.
Det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan men mitt i allt så ska man vara sann.
Jag har ändrat i mitt rum..

Melissa Horn - Vår sista dans 
Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här. Å det skrämmer mig...
Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.
Jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder någonstans. Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans. Jag vet vad som måste göras ändå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.
Jag försöker att strida mot känslan, men den är rädd och den spelar ett spel nu.

Melissa Horn - Hanna 
Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut.
Å visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring.
Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut, du fick för stor del av mitt liv,
jag kunde inte andas tillslut.
Jag gav upp för länge sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: