Jönsson ligan och jag ska vara med min snygga kusin

Idag är det Fredag och det har varit en sån där härlig dag, som fredagarna brukar vara. :)

På idrotten så hade vi stavgång, jag gick med Alexandra och Elin och vi gick 2,5km som man skulle. När vi kom tillbaka fick vi veta att typ alla andra hade fuskat och bara gått 1,5km och sedan stått och väntat på att tiden skulle gå, så hade våran gympa lärare Laila stått och tittat på dom och sedan skällt ut dom. :p HAHAHAHA. Skadeglädje skulle man nästan kunna kalla det. Jag är faktiskt riktigt duktig! :D

Vi skulle ha musik dom sista timmarna men musik lärarens ungar var sjuka så vi fick se på film istället. Såg på Jönsson ligan, det var skoj. :)
Jennifer, Nathalie, Elin, Alexandra och Emil, Ellen och Adde. :p


Nathalia somnade på Jennifer och Elin vilade sig mot Nathalie. :p Haha ;) Själv hade jag en hel egen bit stor som dom tillsammans dela på att fläska ut mig på, för ingen annan satt där. Soffan är ju ganska hård men det var härligt ändå. :)


Nu sitter jag hemma hos Mamma. Väntar på varmvattnet, tänkte åka till stan med sex tåget till min kusin Lina. :D Så ska jag vara med henne ikväll och ha trevligt. :)
Det är den här snyggingen jag ska till <3

HAHA Hon är så jävla seriös på kort, det är alltid så kul att vara med na! ;D

Nu ska jag gå ner och titta om vattnet blivit varmt. Tjohej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: