Jag är trött i huvudet. Mössa

Hejsan, idag är det Måndag tror jag och jag har varit seg i huvudet hela dagen.
Vi sov ingenting inatt Heidi och jag, vi hade helt enkelt roligare saker för oss. :D Hehe
Var lite snurrig i huvudet igår natt också sa Heidi något också svarade jag konstigt, då påpekade Heidi det, då sa jag; Håll Käften jag är trött, och det var hemskt roligt, just då. :p Haha

Imorse åkte Heidi och jag med en buss vid sju in till stan, så gick vi på McDonalds och åt frukost, pannkakor, toast och juice. :) Det var tur att vi skildes åt som vänner, för jag tror vi båda kände att vi var på lite taskigt, inte-sovit-någonting-alls-humör. :p Haha!

Första timmen imorse så hade vi prov, och det gick sådär, bad om att få göra muntlig kompletering senare på dagen eftersom min hjärna inte var som den skulle imorse, och när jag gjorde det muntligt så gick det utomordentligt, berättade om hela masugnprocessen, från att man kollar om det är värt att bryta till att man har råjärn i botten av en masugn. :)

Idag så fick jag något som man oftast får en gång i månaden ungefär, som tyder på att allting står rätt till :p Och med mensen kom magvärken.. Funderade på om jag skulle gå hem på lunchen eftersom att jag inte visste hur det skulle gå på Kemi provet eller på mellankrigstiden testet, men som jag skrev så gick Kemi provet utomordentligt när jag fick kompletera muntligt eller jag fick VG tror jag men det är ju ganska bra, och mellankrigstiden kändes det som jag hade alla rätt på, vi fick svarsalternativ med 1X2 och det är det lättaste förhöret jag någonsin haft tror jag, så jag är så glad för att jag stannade på skolan. :D

Hittade skolsyster vid två fikat, så då fick jag en äckel brusvärktablett, och jag tror att den funka faktiskt, har inte ont i magen nu i alla fall. :)

Hade slöjd dom två sista timmarna och då satt jag och jävlades med dragkedjan på munkjackan som jag håller på att göra till Ludvig, det ville inte stämma, det ville inte bli lika mått på båda sidorna om dragkedjan, inte ens i närheten.. Efter över en timmes försök så var det slut på lektionen och då sa jag till fröken att om hon inte hade något att göra kunde hon få mäta till något, och det lät som hon skulle göra det! :D

Jag har fått en mössa som Olles Mamma Berit gjort till mig. :D Jag blir så lycklig, hade en liknande i svart förra vintern, men den tvättade Mamma så den blev pytte pyttte liten, hade en till liknande också, men det tvättade Mamma så det blev jätte jätte lång. :p Nog pratat om det, nu har jag en ny mössa, som aldrig ska få tvättas, den ska bara få torkas ur med en fuktig trasa, om ens det, den ska få bli nersprutad i parfym om det börjar lukta fett. :p


Nu sitter jag hemma hos Mamma, hjärnan fungerar fortfarande lite segt, och humöret går upp och ner, om det beror på vilken tid det är i månaden eller att jag inte sovit något vet jag inte, men men. Tjafsa inte med mig! :p
Ska ta och läsa lite engelska glosor också kanske jag tar mig an två skriv uppgifter som jag börjat på men inte avslutat som ska lämnas in i slutet av veckan. Men dom ska ju som sagt inte in förrän i slutet av veckan, så får se hur det blir med det. :p

Mamma och Olle bor i alla fall här hemma i Fränsta nu, hunden och katten också, det känns rätt så härligt. Nu kommer det liksom inte att se ut som en svinstia och inte finnas någon mat i kylskåpet hoppas jag. :) Fast det är mindre kul att katten bor hemma här, för jag är så rädd för vägen. Om det finns någon som läser det här som brukar åka förbi min blomsteraffär, kan ni ju tänka på att köra lite lugnt, för jag har en katt utan vägvett.

HörsHej 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: