Idag är det Fredag! 8D Tiden och en lapp.

Igår, natten till idag var den enda natten den här veckan som jag gick och la mig i någorlunda tid, och gissa vilken morgon jag var tröttast? Imorse såklart, det är lite konstigt tycker jag. Men nu känner sig kroppen allmänt jätte trött speciellt på mornarna då är det värst, snorigt, febrigt och halsont. :p

På idrotten hade vi bad och då fick vi trampa vatten i tio minuter, det var jobbigt, tiden gick så sakta, när läraren sa "vill ni veta något kul, nu har det gått två minuter så det är bara åtta kvar", det kändes som en evighet, men det sista minuterna gick snabbast ändå tror jag. :p
Haha, jag minns en gång när jag såg på Nicke och Nilla och den ena sa att tiden gick snabbare när man hade roligt, så testade dom det där, men klockan var lika mycket när dom slutade! xD Haha :)

Till lunch var det gröt på skolan så jag gick hem och åt Isterband, stuvad potatis och rödbettor, det är inte lika gott uppvärmt..

Efter lunchen så hade vi musik och det var skoj, jag testade att spela både gitarr och piano, spelade låten Another brick in the wall. :) Haha. Pontus i min klass har ställt fram klockan flera gånger så vi har typ slutat tio-tjugo minuter tidigare tre gånger kanske, idag när han skulle ställa fram klockan så var det en lapp där bakom som det stod något i stil med hitta på något annat. :p HAHAHA. Pontus ställde i alla fall fram klockan men lite senare hade läraren ställt tillbaka den, så idag fick vi sluta i normal tid. :p

Nu sitter jag hemma hos Mamma i Fränsta, kanske ska till Stöde ikväll, eller Ljunga, får se vad kvällen har att bjuda på! :)

Hejdå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: