Glad och tiden går fort när man har kul med 8/

Idag har jag inte haft det så speciellt jätte jobbigt med febern, men den finns ju. Nathalie frågade mig på lunchen varför jag såg så glad ut och jag kan bara inte sluta le. :)

Hade hemkunskaps prov idag, och det gick nog ganska bra känns det som. :)
Fick göra varma mackor efter provet, så stekte jag champinjoner till, för det är så gott!


Skoldagen gick fort och dom två timmarna efter den också,
men det är ju så när man har roligt. 8)

Sitter hemma i Fränsta nu, vet inte vad jag ska hitta på, hade tänkt fara till stan idag, men det blev inge av med det för klockan blev så mycket, jag skulle ha kommit ner till stan så sent. Så jag får vara utan Heidi en hel dag!.. Men jag överlever förhoppningsvis. :p

Heidi du är bäst, och snyggast på det här kortet :p

Jag älskar dig min fina vän och du vet att jag alltid finns här för dig,
du kan alltid lita på mig! <3

Hejdå 8)

Heidi

haha vafan snyggast bilden.se xD!!! Älskar dig gumman <3 finns för dig med <3<3 miss you Darling

PUBLICERAT DEN 2009-10-07 KLOCKAN 23:42:24
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: