Flytta snön

Igår så såg vi på Viva la bam hela kvällen typ, somnade någon gång vid tolv. Heidi och hennes bror Joel hade tydligen suttit vaken och sett på tv efter det och dom var så snäll imorse och berättade att jag hade pratat i sömnen. Jag är så rädd för att prata i sömnen för jag är rädd att jag ska säga något pinsamt. Inatt hade jag bara sagt att dom skulle "flytta snön" sedan när dom trott att jag vaknat så berättade dom för mig att jag hade pratat i sömnen och då hade jag sagt "coolt" och somnat om. :p Haha

Idag är det Lördag, skulle behöva läsa lite till proven som jag har på Måndag, får se hur det blir med det. :p Vaknade vid tio av att Heidi lillasyster och lillebror satt och skrek ut någon berättelse på någon konstig irriterande dialekt!.. När jag legat och dragit mig ett tag så blev jag på bättre humör, var ut och duscha och sedan har vi ätit frukost. Härligt. :D

Nu ska vi hitta på något att göra! 8D

Hejdå 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: