En bra Torsdag

Hejsan 8) Imorse hade jag slöjd, jag tror att någon har lagt en förbannelse över min munk tröja som jag håller på att göra. De två sista gångerna har det gått riktigt uselt i alla fall. Imorse så skulle jag sy fast dragkedjan på ena sidan, så lyckades jag sy fast ryggen också..

Så fick jag sitta och sprätta. Sedan började jag sy igen och när jag kom längst ner på dragkedjan så märker jag att det blivit en jätte lång förskjutning.. Så då fick jag sprätta ännu mer.. Läraren sa att hon skulle sy fast dragkedjan åt mig under lovet, för jag har ju verkligen försökt, men haft en massa otur. Tack Karin! :D

Det var dubbeltimme svenska idag, då fick vi sitta i datasalen och skriva på vår Insändare och Minnen uppsats. Det gick bra idag, kände mig jätte nöjd med Minnen uppsatsen, Insändarna som jag skrev blev sådär. Jag skrev en Insändare om att jag tycker folk ska ta vara på varandra och tiden, också skrev jag en insändare om att jag tycker man kan ge människor som tigger om pengar, pengar, att jag inte tycker det spelar någon roll vad människan ska ha dom till, jag vet att den behöver pengarna mer än mig, jag lever redan ett bra liv, och jag överlever om jag blir en tjuga eller kanske till och med en hundring fattigare, jag blir glad om jag kan göra denna människas dag lite gladare. :)

Vi hade höjd hopp och någrameters löpning på idrotten, det var skoj, jag klarade 1,10 på höjd hopp. :D Klockan fyra var jag på Vattengympa, det var lite jobbigt för jag har ont i magen men förutom det så var det skoj som vanligt! :)

Nu ska jag snart äta Isterband, stuvad potatis och rödbetor till middag. :D

Go´kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: