Varit i stan med Världens bästa och träffat världens gulligaste

Jag och Heidi åkte med Mamma och Olle till stan vid fyra tiden. Vi var på Birsta och tittade efter kläder tills på Fredag medans Mamma och Olle handlade mat och dryck till deras bröllops fest. Haha, Dom har bjudit 28 stycken och Mamma har handlat för att göra en gryta till 36personer, plus att hon ska ha en till gryta! :p Vilken tur att min Mamma är så duktig på att handla för mycket, tror jag ärvt det av henne! :p haha

Heidi och jag hittade fina saker att ha på oss på Fredag, vi tänkte vara utklädd till horor.. Eller vi ska vara sexiga, inte sälja något. :p Som snälla Filip sa; Vi är gratis! :p haha

När vi handlat kläder så gick vi och åt på Mcdonalds, Cheese burgare, strips med garlic dipp, coca cola och lökringar. Sedan var vi på Öb så fick vi massa godis av Mamma. :D
Efter det åkte vi på Max och köpte Lök ringar, chili cheese, coca cola och milkshake;ar, en med jordgubbs smak och en med vanlij smak, skapligt mätt och tjock man kände sig efter det. :p haha!

Heidi kom på att hon kunde dricka milkshake ur sugröret genom hennes glugg! :p haha


Var och hälsade på Emma och gav Tilde ett par rosa vingar, ett diadem och en trollstav. Hon är så söt lillgumman, sprang runt och sa Abrakadabera och simsalasim. :D haha

Nu sitter jag hemma hos Heidi, ska väll kanske förhoppningsvis inte sova här inatt, men får se hur det blir! :p haha.

Go´natt 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: