Varit på 1års kalas

Mamma och jag var ut på Birsta och in på barnens hus, där köpte vi en jätte häftig nalle som när man trycker på magen säger mage och när man trycker på örat säger den öra och ibland blått öra, också sjunger den och lär en massa saker. Vi köpte även en fågel som när man trycker på svans fjädern öppnar munnen och sjunger och i munnen är det en ficklampa, dom här sakerna fick Ludvig av oss på sin 1års dag. :) Vi köpte även en gul princess klänning till Tilde som hon tog på sig direkt. :)


När jag kom till Emma så kom Ludvig krypandes jätte snabbt och gav mig en jätte gosig kram. Jag blev överlycklig, gospojken! :)


Emma hade gjort en jätta smarrig choklad tårta som hon bjöd på, den var hur god som helst! :D Efter att jag ätit tårta och busat lite så åkte Jag, Mamma och Tilde på Mcdonalds och åt och lekte. :) Det var skoj och gott med chicken nuggets, cheese burgare och strips med garlic dressing. :)

Tilde med klänningen och Ludvigs sjungande ficklampe fågel :)


Tilde och Ludde, lite svårt att få dom att vara stilla :p haha


Söt Födelsedags barnet Ludvig åt clementin så kinden såg lite tokig ut :)


Nu ska Jag och Heidi hitta på massa bus ;D

Hejhopp 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: