Promenad och kändis?

Jag och Vigg har varit ute på en härlig promenad, behövde ju testa ny vantarna också kände jag för att lufta tankarna lite, fast det vart inte så mycket luftning av tankarna, gick bara och vrål sjöng på Takidas nya låtar. :) Hehe. Men det var så himla härligt ändå, gick i en timme och en kvart på en massa konstiga vägar. Vantarna funka bra, fast det lossnar sånt där mjukt innifrån dom. Men dom är fortfarande hur mjuk som helst. :)
Jag känner mig glad och jag mår bra! :D

Jag tror att jag mötte och hejjade på en kändis, tyckte att det såg ut som Takida Robban som var ute och joggade, och han gick ner där han bor. Det är lite roligt, fast lite pinsamt att jag gick och sjöng så vackert. :p

Jag hade bara tights på mig, för jag hittade inte mjukis byxorna när jag skulle gå, så nu när jag kommit in känns det som att benen brinner. :p Haha.

När jag kom hem så låg en överaskning på mitt golv, Olle hade satt ihop mina coola hylla, så snart är den uppe på min vägg, ska bara bestämma hur den ska sitta. :)
Såhär ser min coola hylla ut :D


Jag som hade hoppats på att bli trött och somna ovaggad ikväll, men så ser det inte ut att bli nu. :p Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: