Takida är grym!

Jag har suttit och lyssnat på Takidas nya album "The darker instinct" 
så sa jag till Heidi "Jag har hittat några nya favorit låtar"
och hon ba; "vadå dom du har suttit och spelat och sjungit eller?" HAHA Ja! :)



Jag gillar alla deras låtar, men dessa tycker jag att det är något speciellt med :)

Never Alone Always Alone
Jag tycker att början är så härlig

Trigger
allting låter så himla bra själva dunket liksom, melodin skulle man kunna kalla det :p

Too late
början och allting är så himla skönt

Get med started
jag gillar när dom sjunger Get me started, started in our time, vilket händer några gånger ;)

Deadlock
det låter så härligt när dom sjunger speak of you gently :)

Agnez

Vet du vad :O Jag fick höra av Sandra (en tjej i klassen) typ dom i stan tror att det är ett knarkar band o.O

PUBLICERAT DEN 2009-10-11 KLOCKAN 14:47:53
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/
Maria

Jaha, det tror inte jag, får väll dom tro då, vad spelar det för roll? Dom spelar världens bästa musik i vilket fall! 8D

PUBLICERAT DEN 2009-10-11 KLOCKAN 16:34:36
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: