Heidi och jag i 3 och en halv timme i bilder

Fortfarande vaken, har hållit på och toka oss. ;D har läst lite på bestofblocket.se klicka på länkarna så får ni läsa om roliga saker hamsterburdiskarekunglig, bil-och-fru, läskigt haha ;)

Har fotograferat den senaste vakna tiden ;)











Heidi skulle skriva nå tok men stod och kolla in i spegeln när hon skrev så det blev liksom lite felvänt i verkligheten! :p Haha.



Vadå kant? ;p


NYPIPPAD I ALLA HÅL står det ;p


Hon insisterade på att ha dom tokigaste bilderna med ;) Själv vill jag bara se fin ut. :p
Behöver jag berätta att vi haft kul? Jag älskar dig min fina vän <3

Ska nog sova nu, eller så kanske vi går och äter frukost direkt. :p Haha

Go´natt 8)

Heidi ;D

PUBLICERAT DEN 2009-10-11 KLOCKAN 11:58:15
heidi

Haha fan vad kul vi hade iaf ;D snyggaste bilderna Haha Älskar dig min Bästaste vään <3=D

PUBLICERAT DEN 2009-10-11 KLOCKAN 11:59:15
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: