Är med Mongo Heidi :)

Igår så åkte jag hem från stan med ett tåget, var hemma i Fränsta vid två och då for jag upp till Gimåfors. :) Sedan pratade jag med Heidi också kom jag på att jag ville vara med henne. Så kom super snälla Magnus och hämtade mig och skjutsade mig till Ljunga. :)

Var med Heidi och hennes kusin Emelie på partaj, inte så super kul tyckte jag. :p Gick till Kristian och hejjade på han. Sedan gick jag tillbaka också åkte vi hem till Heidi. :) Kom hit så "somnade" Heidi ganska direkt. :p Haha

Imorse vakna Mongot tidigt och lyckades knöla runt med täcket så jag vakna. :p
Har varit här och haft det allmänt skoj, spelade ett hoppa över bilar spel på Jesper.nu förut och Heidi hoppade till för varje gång det lät. HAHA MONGO <3

Nu ska jag sitta här och flumma runt och lyssna på lite musik. :)

Tjohejj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: