Varit på bio med Feliziah, Tom och bölungen ;) haha

Tog med mig Tilde ner på stan förut när jag mötte Lina ooo, det var skoj, köpte lite nya saker till mig själv, ett vanligt vitt linne, ett par tjockare strumpbyxor och ett par fina vita stickade strumpor, jätte fina. :) Sedan vart det även några vantar och en trumpet till Tilde, ha ha, Tilde har sett på barnprogram att dom spela trumpet där, så då ville ju hon ha en, och jag som är så snäll köpte en åt na, det uppskattades av hennes Mamma, eller något. ;P

Har varit och sett New Moon med Agnez, Feliziah och Tom, gott med popcorn och coca cola och idag åt jag faktiskt upp alla popcorn som jag köpt, så stolt över mig själv! ;D haha. Filmen var riktigt bra och jag grät en skvätt, Agnez grät en hel flod, hon grät från slutet tills på Max när hon till slut sa nä nu får det vara bra! HA HA HA Tack för en rolig kväll mina fina vänner! ;D

När vi stod utanför bion och var påväg in så kände jag att det gått hål i mina nya strumpbyxor.. Så visa jag Feliziah och sa; Jag köpte nya strumpbyxor förut och hon ba; Jaha rutiga, Nää dom är helsvarta det där är mina trosor... Inte kul, så imorn ska jag in och byta dom, en dag borde dom väll hålla även fast jag hade lite bråttom när jag skulle ta på mig dom. :)

Nu sitter jag hemma hos Emma, har lite småont i huvudet glömde att jag skulle behövt glasögonen på bion, så lär nog bara ta det lugnt framför tv;n inatt, men man vet ju aldrig vart man somnar, som Pappa sa härom helgen när han skulle ut på partaj och jag sa åt han att ta det lugnt då sa han; Man vet aldrig vart man hamnar, förra helgen hamna jag i Stockholm! HAHAHA

Go´kväll 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: