Varit i ånge och ätit chokladboll

Idag så hade vi bad på idrotten, det var skoj, vi var hela fem elever som var med. :p haha.
Vi fick livrädda med bojen på tid och det tror jag att jag fick bäst tid på! ;D Sedan fick vi ha valfritt och då satt jag i bubbelpoolen, värsta mysigt. :)
På musiken fick vi se klart filmen om Mozart, vår musik lärare som även jobbar som brandman fick larm så vi hade ingen lärare den största delen av lektion. När filmen var slut, vid halv två så slutade vi. Härligt härligt! :)

Är med Heidi, vi var nyss upp till Ånge och fixade lite klirr också åt vi en varsin choklad boll på konsum. :p Det var en minut ifrån att jag skulle missa tåget, men det gick ju bra. :) 
Så satt vi där med väskan som hade innehåll som stack upp, så stiger en lärare på tåget..
Det var pinsamt och kändes värsta konstigt, vi gömde ju självklart innehållet men när vi skulle ut ur tåget såg vi nog lite konstig ut som bar en stor väska uppepå en annan stor väska, som verkligen såg tung ut. :p haha

Nu ska vi äta mat, Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: