Trött ikväll blir det blomsteraffären

Hejsan, imorse så tittade jag på klockan sista gången vid tjugo över fem. Vid halv nio kom Tilde och ville att jag skulle slå på barnprogram, sedan vid tio vaknade Ludvig och sedan har jag varit vaken, riktigt trött har jag varit. Jag ber om ursäkt för alla gånger jag säkerligen kommer låta sur idag, men det är bara för att jag inte sovit något. :p

Åkte med tåget som var framme här i Fränsta vid tre, så nu sitter jag hemma. Ska strax äta lite julskinka, rostbiff, potatis sallad och tomater. :) Ikväll mellan fyra och sju är det julskyltning här i Fränsta, jag ska ha öppet i blomsteraffären och hoppas på att det kommer en massa kunder så vi tjänar massa pengar. :)

Godnatt eller Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: