Suttit med Joel med skolarbete

Hejsan, idag har jag varit på skolan, efter lunch så träffades vi några stycken från nian med en lärare och pratade om Lucia, vi ska ha ett Lucia framträdande och sjunga lite olika saker. Det tycker jag ska bli roligt :)

Idag trodde jag seriöst att jävuls hornen strax skulle komma upp på huvudet på en av lärarna, hon hade liksom ingen förståelse alls för att jag har varit hemma mycket och att vi har massa annat.. Nä men jag ska lämna in två saker imorgon för sedan ska betyget sättas.. Men jag hade tre lärare som var snälla och förstående också så det känns bra. :)

Slutade skolan vid fyra, då gick jag och Joel hem till mig och fikade och sedan har vi suttit med skolgrejs hela kvällen, var iväg och åt en kyckling rulle på Vagabondo förut, men förutom det så har vi bara suttit här hela tiden. Joel har hjälpt mig med lite olika grejer, hjälpt mig hittat svar och förklarat och bara suttit här så jag känt mig tvungen att göra något. Det känns bra nu.
Är fortfarande inte riktigt klar med allt, har en sak som jag tänker göra imorgon bitti, för nu ska jag gå ner och titta om det finns någon rolig att prata lite med på msn och sedan sova. :)

Tack Joel för att du står ut med att jag är så seg ibland xD

Jag har ont i huvudet nu, tror jag tänkt för mycket idag eller något sånt. :p Men nu ska jag i alla fall gå ner och sätta mig vid min seeeega dator. ;)  Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: