Snurrig läsning och sovit på maten

Jag har suttit och läst på en militärhistoria sida om dagen D (6 juni 1944). Så läste jag Landstinget från havet skulle genomföras på fem punkter på en bredd av ungefär åtta mil, Landstingsstränderna kallades... så läste jag om det tre fyra gånger och fattade ingenting, så gav jag för en stund upp och tittade runt på bilddagboken, när jag sedan kom tillbaka och börja läsa så stod det ju klart och tydligt landstigningen, undra va det var för en som varit och rättat till det dådå? haha. :) Vad det kan bli snurrigt ibland!
Åt middag vid sex tiden och efter det gick jag och la mig på Mamma och Olles nya säng för att vila lite på maten, det visade sig att jag inte vaknade förrän nu, tre timmar senare. :P
Nu känns det lite tråkigt att jag sovit bort nästan hela kvällen, men nu ska jag väll ta tag i det här hemprovet igen. :) Eller lägenhets grejset, det var så mycket roligare! :D

Hejdå 8)
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Okej :D

Tack för att du svarade :)

PUBLICERAT DEN 2009-11-26 KLOCKAN 10:16:56
BLOGG: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: