Rösten är borta, igen

Jobbade engelska och matte förut, det var lite roligt när vi skulle översätta såna där uppochnervända e;n och sånt, lät en aning konstigt. haha! Har fortfarande lite skolgrejer kvar men dom prioriterar jag inte förrän imorgon. :)

Det har varit mycket sjungande ikväll också, så nu har jag knappt någon röst kvar. :p haha
Sitter hemma hos Tom med han och Feliziah nu, känner mig trött också har jag ont i magen. Har filmat Tom för han är värsta rolig när han är full, han är rolig när han är nykter också, men man har lätt för att skratta när man ser honom full. XD hahaha

Nu ska jag in i köket och se vad tokskallarna håller på med, sedan ska jag väll sova, känns inte som att jag orkar gå hem nu eftersom att det gör ont i magen minsta biten jag går, men får se hur det blir. Kanske somnar här på soffan eller något. :)

Hejj å hå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: