Riktigt riktigt skön skoldag :D

Idag har jag haft en riktigt härlig skoldag!
Nästan hela klassen var i stan på studie besök på gymnasie skolor så vi var 5 elever på lektionerna, 2 som mest skolka och 3 som var med på idrotten och slöjden från särskolan.
Imorse så hade vi två timmars slöjd och jag sydde på min gröna munkjacka som jag ska ge till mitt kusin barn Ludvig, det gick bra idag och jag behövde inte sprätta en enda gång. :p
Efter det hade vi en ganska lång rast, då satt jag och åt chips och godis och drack Coca cola med Oliver i spegelhallen. :) Sedan hade vi samling då fick vi kolla på skolavslutnings tröj trycken och bestämma oss. Sedan var det lunch och det var Tacos idag, mums filli babba. :)
Efter lunchen hade vi fysik, men då ville inte vår lärare ha en genomgång på två personer som han skulle få ha igen när hela klassen var med, så då fick vi jobba med det vi ville, själva i ett klassrum, jag satt och raderade sms, vilket jag har gjort ganska mycket idag, har tydligen haft massa onödiga sms från förra året, men nu är dom borta så nu går det bättre att sms;a! :D 
Efter fysiken hade vi dubbel timme Svenska och jag hade pratat med vår Svenska lärare och sagt att eftersom vi var så få och vi ändå skulle ha en (mes) vikarie så vi inte skulle fått något gjort, så kunde vi få se på film. Och vi fick se på film, såg på filmen Varg och åt ur två påsar smör popcorn som jag hade med mig. :D
Efter film timmen så hade vi matte, fyra elever var vi, först gjorde jag den första delen av matte provet och sedan pratade vi och hängde gubbe. :p Efter matten så hade vi idrott och när vår vikarie för gympa läraren fick veta att vi var så få, så behövde vi bara plocka undan hinderbanan som var framme och sedan fick vi sluta! :)

Vid fyra gick jag på vattengympan, efter ungefär en halv timme så fick jag as as as ont i magen och kunde inte göra något, men jag stod där och vifta med armarna tills vi hade avslappning. Ringde Olle när jag duschat klart så fick han komma och hämta mig för jag hade så ont i magen så jag ville inte gå någon stans.

Ikväll har jag suttit vid datorn och tittat på saker jag önskar mig i julklapp som jag kan behöva när jag flyttar hemifrån, från IKEA köksgrejer och mattor. :) Har även tittat runt lite på lägenheter ba för att det är så kul! :D

Nu ska jag gå och vara med Feliziah ett tag hos Tom, medans han är och tränar. Hejdå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: