Jag är en nörd ;D

Idag har jag spelat massa bounching balls på facebook, testade även ett annat spel där man skulle krossa julkulor, men det var inge kul (läs det gick inge bra). xD
Jag har nyss slagit mitt highscore på Bounching balls så nu är mitt högsta 49840! :D
Jag är en nörd, men just nu är jag så överlycklig, har suttit och kämpat hela dagen för att slå gårdagens rekord, har typ kommit jätte nära flera gånger, men nu har jag slagit det, så nu ska jag nog inte spela nå mer idag. Då blir jag bara fast! xD
Såhär ser spelet ut, lite modernare bilden hitta jag på google! ;p


Uppdatering tio minuter senare
Innan jag visste ordet av så satt jag fast i ett nytt spel. :p
Anonym

Sv: tack för tipset

PUBLICERAT DEN 2009-11-12 KLOCKAN 18:40:43
BLOGG: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: