Inreda en lägenhet och massa skolarbete..

Idag har jag haft hemkunskap, det var roligt, vi ska inreda ett hem med möbler och sånt för att få reda på hur mycket det kommer kosta och jag kom på att det börjar närma sig att jag ska flytta hemifrån och skaffa en egen lägenhet, det ser jag verkligen framemot. :D

Jag har jätte mycket grejer som ska göras de närmsta veckorna, ska göra ett engelska prov som jag missat, ett matte prov som jag missat och sedan på Måndag ska jag ha biologi prov om njurarna, ska även lämna in en artikel och ett hemprov om andra världskriget som jag borde lämnat in för länge sen, det känns inge roligt med skolan just nu.. :/ Men jag ska klara det!
Vi sluta skolan vid två idag, men jag bad Joel vara kvar med mig så hjälpte han mig med matten också förklara han om två dimesionellt, tre dimensionelt och ändå upp till tio, jag blev verkligen snurrig, men det är häftigt att han är så smart! :) haha. Lina och Zacke missade bussen vid två så dom var också kvar, vi spelade lite hand pingis, det var roligt. :)

Det regnade jätte mycket alldeles nyss, det tycker inte jag är nå roligt, för till helgen är det första advent och då är det julskyltning och till julskyltningen brukar det ju i alla fall vara snöslask, jag hoppas verkligen att det hinner bli lite snö! :)

Nu sitter jag hemma, äter lite hallon blåbärs fil och ska strax börja med skolarbete. BLÄ!! XD

Hej å hå 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: