Idag är det Tisdag

Imorse så hade jag utvecklings samtal och det gick som förväntat, bra. :) Har varit as trött idag på skolan, har somnat typ furtioåttatusen gånger, trots att jag faktiskt sov inatt. :p haha
Till lunch så var det någon jätte god friterad fisk med potatis och gräddfils sås och morötter, åt som en häst, lite för mycket tror jag. Blev asmätt. :p Det två sista timmarna har jag suttit i datasalen och läst om Raul Wallenberg som räddade massa judar under andra världskriget, ska göra ett skolarbete om honom tror jag. :) Kollade lite på facebook när jag satt där också, och tro in på ... att läraren lyckades komma in varenda gång jag tryckte upp sidan, Nämen Maria då, Va fin dom var under andra världskriget, det är för att du sitter på det där som datorn segar! :p haha.

Gick hem klockan två, vi slutar egentligen klockan fyra, men jag känner mig inte så pigg, lite hängig och febrig, tror att jag behöver sova. Nu ska jag ta en lång varm mysig dusch och sedan får vi se om jag blir piggare. :p

Hejåhå 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: