Hjälp :'(

Jag tänkte sätta mig nere vid min dator förut och logga in på msn och prata med lite folk, men så lyckades jag spilla ut ett glas med vatten över min bärbara dator.. :'( Skärmen hann bli vit och byta lite färg, innan jag fick ut batteriet. Nu ligger den upp och ner på avtorkning. Jag tycker att alla ska hålla tummarna för att min dator vill överleva detta, jag vet inte vad jag ska göra annars.. Önska mig en ny i julklapp kanske. xD Men jag hade ju lite bilder och så. :/ Jävla klant arsel, men jag vill nästan hellre skylla på den som villa ha ett glas med vatten häromdagen. Det är ditt fel, så nu känns det lite bättre. :p haha
Håll tummarna nu! :)

julia swalander

Nu är sista vecka inledd i Swebus tävlingen!

Därför tänkte jag be dig igen att rösta på mig för att kunna komma upp i toppen igen.

Jag behöver komma på minst 3dje plats för att kunna vinna dethär.

Alla sätt att hjälpa mig är tillåtna, det betyder hur mycket som hellst!

Så snälla hjälp mig att sprida dethär.

Som innan så är alla röster värdefulla!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49



Ha en jätte bra dag,Kram! <3

(Om du inte är intresserad, så radera bara inlägget..)

PUBLICERAT DEN 2009-11-23 KLOCKAN 18:29:26
BLOGG: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: