Har städat

Igår Lördags så var jag på Mamma och Olles bröllopsfest, det var inte speciellt roligt. Inge gott vin fanns det heller. :p Fast när min kusin Lina upptäckte Baileys;en så kändes det bättre. :) Det var roligt att dansa bugg, och jag älskar när vi sitter och sjunger massa ful sånger och någon spelar gitarr, det är så jävla härligt! :D

Lina skjutsade hem mig vid fyra idag Söndag, så sedan dess har jag städat hos Pappa, Joel kom och hjälpte mig också, TACK JOEL! :D Det blev mycket pant i form av äckel burkar. Joel kom på att om jag har fest varje helg så får jag massa pant och tjänar massa pengar, så kom jag på att man skulle kunna ha tvådagars fester så skulle man få dubbelt så mycket pant, men sen kom vi på att Socialen säkert kommer och hälsar på om man har fest varje helg plus att jag skulle bli deprimerad om jag var tvungen att städa sådär mycket varje vecka, så får se hur det blir med det. :p Annars är det väll ett smart sätt att tjäna pengar på? haha Vi tog hand om allt utom det som börjar på D är lite halvfarligt och rimmar på fisken. :p

Jag fick lite pant :)


Nu sitter jag hemma hos Mamma i Fränsta, ska strax gå ner och duscha och inatt så ska jag väll ligga och snosa på mina sängkläder! ;D haha

Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: