Halloween fest bilder :D

Heidi och jag drack vitt och tänkte få ett fint kort på våra Du och Jag glas
det gick som det gick. :p



Vi åt grön spagetti och vrål röd köttfärs sås, det var fint. :p haha


Först hade pappa i för lite vatten i spagettin och sedan så tog joel över kokandet, då fick dom vatten i alla fall, men dom vart verkligen inte god, sedan hällde jag i en flaska grön karamell färg, så då såg det inte gott ut heller. :p haha


Visst ser det frestande ut? :p


Feliziah var trasdocka sa hon? :p haha :)


Joel var dödsätare :p han hade värsta coola tatueringen som han ritat med sprit penna på armen men den var jag för snurrig för att tänka att jag kunde knäppa kort på, eller något. :p haha


Lina var målad och hade sin coola gröna tuppkam ;D


Agnez var djävul :D


Madde hade värsta spindelnätet i ansiktet, hon var SpiderGirl :D


Sara var nå häftigt :p Coolt var det runt ögat i alla fall :)


Elisabet var djävul tror jag, med spindlar i håret :)


Kristina och Lina var pumpor med gröna rosetter i håret :p


Jag var glad :D


Nathalie var också glad :)


Tomas mä :p hahaha


Jonas var trött :p hahaha


Heidi var full :p hahahaha :D


Tom var en norsk brat :p


Martin var ordningsvakt :)




Dans :)



Feliziah med ett lakan :p haha :)


Tom och Robert.. :p


Nathalie och Jennifer :)


Kristina och det snygga bordet :p haha


Kenny och Kristina :)


Bruce försöker vara apa med öronen tror jag :)


Martin, Micke och André  ha ha :p


Ola :)


Funderande Lina :p Feliziah & Tom ;)


Sara och Madde när tavlan fortfarande satt på väggen :p haha


Daniel :)


Madde :)


Stefan kom med en ficklampa :p


Zacke och Joel :p haha!


Lina och den juckande hunden xD


Lina och Feliziah hade det mysigt I MIN SÄNG :p haha


Balkongen :)




Heidi och Agnez :)


Tobbe och Heidi :p


Filip som gömmer sig och Adam :p


Jag och Heidi :D haha, Heidi hade lite läskiga linser den kvällen! :)


Har inte bilder på alla, kameran dog :p

Tack alla som gjorde min kväll och natt underbart rolig! :D

Madde:D

De va jävligt roligt den kvällen/natten;D tack för en underbar fest;D puss<3

PUBLICERAT DEN 2009-11-06 KLOCKAN 10:37:14
BLOGG: http://maddea.blogg.se/
heidi

vi var ju bara såå jävla snygga jag ser ju bara lite skelögd ut på alla kort!:P haha vart ju en lyckad kväll/natt eller?;)

PUBLICERAT DEN 2009-11-06 KLOCKAN 10:51:26
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/
Maria

Vasågod och tack själv :D haha synd att inte du minns det Heidi ;)

PUBLICERAT DEN 2009-11-06 KLOCKAN 14:26:42
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
Agnez

Tack själv för en mycket trevlig käll!!! ;D

PUBLICERAT DEN 2009-11-09 KLOCKAN 17:40:46
BLOGG: http://agnezzthecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: