Grisförkylningen

Jag funderar på om jag ska ta eller inte ska ta grisförkylnings sprutan. Jag vill ta den för att jag är rädd att smitta andra som det kanske blir farligt för om jag skulle få det. Samtidigt så om jag är sjuk så träffar jag ju inte folk som jag är rädd för att smitta. Jag är rädd för att det ska hända något läskigt om jag tar den också, jag kanske blir svimfärdig eller något som en i min klass blev när han tagit sprutan, hela armen svällde upp.. Vet inte vad jag tycker om det hela heller. Plus att jag tror att jag överlever om jag skulle bli sjuk. :p Jag har frågat lite smarta människor som jag känner om dom ska ta den eller inte och det verkar vara så att varannan ska ta den och varannan ska inte göra det. :p Så jag känner mig lite kluven i det hela.

Är det någon som vågar kommentera kan ni ju skriva er åsikt om det hela? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: