Fredag, varit barnvakt, ska till stugan :D

Idag är det fredag den trettonde, läskigt. xD Jag vaknade inte så tidigt som jag tänkt imorse, eller jag vaknde då men somnade sedan om riktigt snabbt. :p Vaknade vid elva och åkte hit till min kusin Emma, har varit här med Tilde i två timmar ungefär, vi har lekt med bondgårds saker, lagt pussel, sett på tv, kammat håret, gjort flätor och hästsvansar och sist men inte minst kammat/masserat ryggen, det fick Tilde göra på mig. ;) Hon har varit så gosig och snäll hela tiden, vilken tur att hon var på det humöret, nu när jag kände mig lite trött. :D

Nu ska jag vänta på att Emma kommer hem med Ludvig som varit på dagis och sedan ska jag åka hem mot Fränst, jag hinner förhoppningsvis med bussen som går vid tjugo i tre från stan, annars kommer jag hem så sent, och då blir det inge bra.

Ikväll ska jag ju åka upp till stugan i Leringen och ha party hela helgen, så jag återkommer inte förrän på Söndag, tänkte bara så ni vet när ni börja sakna mig! xD

Trevlig Helg! ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: