....

Bränt barn flyr elden sägs det, men jag fortsätter att gå tillbaka dit även fast jag vet att det bränns och gör ont på insidan och jag blir oftast besviken och ledsen när jag varit där. Jag vill inte riktigt veta av sanningen samtidigt som jag är för nyfiken för att motstå, men jag hoppas väll på att det någon gång ska vara något positivt där, att jag kan bli på bra humör av det och att det dåliga är över. Men det är väll bara drömmar, det kommer inte bli bra det här, det går inte, varför kan jag inte bara inse det?...

Jag är så rädd. Jag vet att det inte kan bli något, men två är en för mycket tycker jag.
Det kanske inte ens är som jag nu tror, men jag är för rädd för att fråga så jag kommer
inte att få något svar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: