En hund och härliga jäspningar ;)

Imorse så hoppade jag av bussen från Heidi påväg till skolan, vid Pappa för att hämta idrotts kläder, så fick jag se en hund, så tänkte jag, Var har Pappa hittat den? Jaha det är Monica som är hundvakt. Näe så var det inte, Monica har skaffat en hund, en 9årig jätte söt långhårig(<3) hund, en husky eller något. Han var jätte fin och jag vill mer än gärna fortsätta träffa honom eller vara hundvakt någon gång, men det är kanske inte så stor chans, jag träffar ju inte Monica speciellt ofta.. Snowstar! :D Han satt inte still i bilen så det blev ingen super bild, men söt är han, vita ögon har han också! :)


Idag efter vattengympan så var det en dam (tant/kärring jag vet aldrig hur jag ska utrycka mig om dom XD) som frågade om jag var trött idag, jag svarade Ja verkligen och då sa hon; Ja Jag såg det, du jäspade så härligt! Jaha, jag jäspade högst två gånger men jag var jävligt trött och slut, men tydligen såg det härligt ut. ;) HAHA

Har nyss tryckt i mig kvällsfika, en skål nudlar, tyvärr var det ingen god smak på mina go´nudlar :S så jag kryddade med aromat, det blev speciellt, men bättre än ingen smak alls. :) Nu ska jag gå ner och lägga mig för natten. :)

Godnatt alla glada 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: