Dushat och fått tillbaka insändaren

Det var riktigt härligt med en lång varm dusch, nå piggare tycker jag inte att jag känner mig så ska strax lägga mig och vila i en timme eller två. :)

Idag fick jag tillbaka insändaren som jag skrev för ett litet tag sedan om att folk är snåla, av min svenska lärare. Jag fick MVG på den och hon frågade om hon fick skicka in den till någon tidning och jag svarade ja. Det känns lite coolt, den behöver kanske inte ens komma med i någon tidning, men gör den det blir jag riktigt stolt! :p


Nu ska jag vila, heddå 8)
heidi

PUBLICERAT DEN 2009-11-03 KLOCKAN 15:40:08
heidi

Vad kul =) tänk om jag hade kunnat fått så bra betyg xD aja sov gott;D hör av dig sen

PUBLICERAT DEN 2009-11-03 KLOCKAN 15:41:01
BLOGG: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: