Varit i Birsta med Heidi, Joel och hans pappa

Det är en elefant i Heidis ventil, det vet jag, för snabeln sticker ut :p haha ;)


Vi var ut på Birsta så var vi på media market och medans Joel och hans pappa tittade på bärbara datorer så testade jag och Heidi massage stolarna, det var mysigt, vi knäppte även lite roliga kort på en dator. ;)


Jag är snygg ;) ha ha ha!


Jag var upp bland molnen, men det blev inte så bra kort på det XD


Sedan var jag en massa olika färger ;)


Och sist men inte minst var jag vrål grön och hade blå ögon, riktigt häftig bild tycker jag! :)


Efter att vi varit på Media market så åkte vi ner och in på Birsta huset också åt vi på Taco Bar, jag åt en nacho tallrik med köttfärs och ost och nå röd dipp, det var gott, lite mycket ost och svag dipp, men gott! :)


Kom på i efterhand att det var lite onödigt att ta fram gaffel och kniv, eftersom att jag åt chips, men jag använde ju gaffeln en gång i alla fall ;p

Jag åkte med Joel och hans pappa hem och när vi kom till Matfors kom Joels Pappa på att han ville in på macken, så satt han där i hundra år ungefär och pratade med mackägarens pappa eller något, så fick Joel och jag en varsin dricka, värsta coolt! :D haha.

Sitter hemma i Fränsta nu, allting känns jobbigt och tungt, jag har feber, rethosta och är snorig, så imorgon blir det nog ingen skola.. Jag känner att jag behöver gå i skolan, för vi ska ha matteprov och sånt, men jag orkar inte! :/

Nu ska jag ringa hit Pappa så ska vi äta farsdags tårtan som vi aldrig åt igår också ska han få lite lotter, så önska oss lycka till med att bli miljonärer? ;) höhö

Go´kväll 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: