Är i stan hos gullungen :)

Hejsan, jag kom i säng vid elva igår men somnade inte direkt, låg vaken och tänkte och funderade och tiden bara flög iväg, skapligt chockad jag blev när klockan först var halv tolv och nästa gång jag titta var den halv ett!! När jag till slut stängt av all jobbiga ljud och släckt ner hela rummet så lyckades jag somna. :)

Imorse när jag fick sms av Feliziah så tänkte jag först inte läsa det för jag trodde att det var natten, men så läste jag det ändå och då hade hon skrivt att hon hade sprungit ner till bussen, det gör hon alltid det spelar ingen roll hur tidigt hon kliver upp. :p Men i alla fall så trodde jag att jag försovit mig då, men klockan var bara sex minuter i sex så det var en minut kvar tills mitt alarm skulle ringa. :P Sms;a med Feliziah som bestämde sig för att hoppa av bussen i Ljunga och kliva på tåget där, så åt jag lite gröt och sedan skjutsa Mamma ner mig till tåget. På tåget spelade vi lite kort och lyssnade på musik. :)

Var med Heidi och Feliziah på ungdomsmottagningen, det gick ganska bra där, lite tråkigt att hon inte riktigt lyssna på mig bara, damen gav mig i alla fal sex stycken kondomer som jag var så snäll och skänkte till Feliziah som blev värsta jätte glad verka det som! ;D haha

Gick upp till min kusin Emma när Feliziah skulle börja skolan vid nio, här var det full rulle, Tilde hade kletat runt med massa leklerat och busat. :p haha. Jag och Tilde åt lite frukost och med massa upp piggande kommentarer som men ta en tugga till och en sked för Mamma och du får en gurka om du dricker lite mjölk så var frukosten uppäten, så gick Tilde iväg och sjöng Tvätta händerna när du är riktigt glad, tvätta händern när du är riktigt glad, haha gosjäntan! :)

Efter frukosten läste vi en massa böcker och Tilde har en jätte cool pratande bok som läser sidorna, säger till när man ska vända blad och ställer massa frågor som man kan svara på med hjälp av färgknappar, värsta coolt. Så tittade vi i en vanlig bilder bok med bilder på djur också sa jag vid varje nytt djur o vad är det där, är det ett får, oj nä det där var visst ett lamm, men sen kom vi till en kyckling så sa jag o där är det en kyckling, då fick jag minnsann höra, nä det där är en fågel MARIA, hahaha! Tilde har tittat på massa playouse disney nu medans Emma och jag sovit, men nu är klockan strax två. :)

Ska strax hoppa in i duschen, sedan fixa mig och åka ner på stan för att möta Lina ooo, vi ska titta runt lite på stan, jag skulle vilja hitta några tjockare strumpbyxor och kanske jeans tights med fickor på baken. :)

Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: