Är hos Lina i stan, igen :)

Igår kväll åkte jag ner till stan och sov hos min kusin Lina, vart lite ovän med Mamma så det är tur att jag har någon som jag alltid kan fara till. :) Kom ner till stan vid elva då åkte vi till min andra kusin Emma och sedan åkte vi hem till Lina, inatt har jag hostat och hostat och hostat, även fast att jag drack massa hostmedicin innan jag gick och la mig, det känns en aning jobbigt! Jag är kanske lite knäpp som är vaken vid den här tiden, men min kusin börjar jobba strax och hon har världens jobbigaste alarmsignal på mobilen! xD

Nu ska jag fika lite och sedan ska jag fixa mig, senare tänker jag gå på stan och titta lite. :) Herrå 8)
Bodil

Ligg högt med huvudet så hostar du mindre! Kramizar

PUBLICERAT DEN 2009-11-12 KLOCKAN 20:22:57
BLOGG: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: