Kollat på tält och stolar

Jag har haft So prov idag, det handlade om 1700-talet och upplysnings tiden, jag kände att det gick bra och hoppas på det bästa resultatet.
Jag lämnade in deckaren idag, också sa jag till vår svenska lärare att det var som en kladd så att hon får rätta den också får jag tillbaka den om jag ska ändra något, jag sa även att slutet kanske blev lite konstigt men det var för att jag var lite trött i huvudet. När jag lite senare gick till henne för att få tillbaka den, så sa hon att hon inte tyckte att det var något jag behövde ändra, att sluten ska vara lite annorlunda (om jag minns rätt) och att jag "skämmer bort henne med MVG uppgifter", jag blev väldigt glad när hon sa det, hela jag sken upp inombords, vilket kanske är väldigt förståeligt! :D


Jag ska ju som jag tidigare sagt på PEACE AND LOVE nu har vi beställt bussbiljetter och jag har suttit och kollat runt lite på tält, olika saker som man kan tänkas vilja ha med och stolar, vi har ju egentligen stolar,
men jag tänkte i alla fall köpa en stol som är skit tuff frän och häftig ;)

JAG VILL HA ;)

Sedan har jag sett en till rolig hoppfällbar stol, men den var för barn, så den var tyvärr lite lägre än det vanliga, så därför blir det nog inte så att jag köper med den, men det var i alla fall den till vänster som jag tänkte på :)



Jag såg även en fin relax stol, fast den tänkte jag inte ta med på festival, utan den sa Mamma att hon ville ha, så den kanske hon får, det är ju faktiskt Morsdag på Söndag!

Jag har kollat på tält, jag vill ha ett sådant, som man sover på två olika ställen, om någon förstår :p och jag har hittat två som nog är som jag vill, men om det finns någon människa som har ett liknande tält, så köper jag det gärna av er, för jag vill hellre köpa begagnat. :)

De här finns på Rusta och är för 4+2personer, väger 8,1 kilo och kostar 995:-


Det här finns på Claes ohlson är för fyra personer, väger 9,1 kilo och kostar 1095:-


Jag vet inte riktigt vilket jag vill ha, 
så jag ska prata med mina medpassagerare Kristian och Agnez om detta. :)

Jag har beställt två stycken armband som kommer från Mosquitof.se jag läste om dom i någon tidning och de ska tydligen lukta något som inte myggorna vill vara nära, förhoppningsvis så är det något som jag klarar av att vara nära, jag tänkte i alla fall testa dessa, kanske på festival campingen :)
detta är armbanden, jag har beställt två gröna.


Nu ska jag läsa lite engelska glosor och sedan cykla hem till Pappa, jag ska bada badkar och sedan ska jag sova där. Älsklingen är i Ljunga han och ska sova där, jag överlever förhoppningsvis en natt till utan att ha honom bredvid mig när jag ska sova, men sedan får det vara nog! :p

Go´natt på er! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: