Nintendo kommer att komma ;)

Internet slutade fungera igår hemma hos Pappa, det blev jag väldigt besviken över men men. Jag har bilder på den tiden som gått när jag tyvärr inte bloggat så mycket.

Förra veckan på Måndagen så gjorde vi klart pallen på tekniken, den skulle hålla för vår lärare och även vara stilig, den höll för läraren och den är snyggast! :)


Jag var och hjälpte till i Växthuset förra Onsdagen och åt bara fyra glassar, på en liten stund, men dom var jätte goda och jag har hittat en favorit, en lila med vanlig vit glass innuti ;)


På Lördagen så var jag uppe i Djupröra, det ligger i skogen, mitt ute i ingenstans typ, där var jag och sålde blommor på en marknad som dom brukar ha årligen.


Jag tjänade pengar som jag kommer kunna använda nu i sommar eller bara spara! :D

Jag stod bredvid ett träd där på marknaden och i det trädet hängde det mustach, jag blev snygg när jag använde den ;)


På kvällen så satte jag och Olle ihop en hammock som vi köpte förra året i slutet av sommaren, det gick bra, till sist. :) Sedan så åkte jag, Mamma och Olle till min Moster Fia, hennes man Berra och mitt kusin barn Tilde.

Berra och Tilde kom och hämtade oss med båt :)


Kvällen var riktigt trevlig, vi spelade kort, knäckt :) Sedan sov jag över där i Fia och Berras stuga. Vi skulle äta kex och ost, men både osten och kexen luktade konstigt, så vår hund, Vigg fick digestive kexen :p


Dagen därpå på Söndagen så hade jag bara allmänt trevligt, var med söt Tilde och hjälpte till lite. Vid fyra tiden åkte jag tillbaka hem till Gimofors, och låg där i min sköna underbara älskade hammock hela kvällen typ ;)

Jag älskar den <3
älskad

Jag tyckte att himmelen var rätt så fin när jag låg där i älsklings hammocken, så jag tog kort på det med, två stycken ett när verkligheten kom i kring och ett nästan bara fint :)
 


Jag har sytt ett par mjukis byxor på slöjden, som jag blev riktigt klar med i Måndags, jag använde ett jogging byxa mönster, det är därför dom blev så hängiga, man ska egentligen ha dom upp över naveln, men det vill inte jag.

framifrån, fast det borde ni nästan förstå själv :p


har min älsklings händer på baken/rumpan/röven :p



Jag frågade min lärare igår, hur hemoglobin stavades och hon svarade ungefär precis som det låter. Haha :p

Igår så var jag med Kristian i Ljunga ett tag, vi köpte glass på kiosken, jag tog en lakrits puck och han en god. Sedan var vi till Patrik en sväng och fick låna med oss ett nintendo spel, efter det gick vi hem till Kristian och var där ett tag :)


sedan for vi hem till mig och min Pappa :p
Där spelade min sötnos Nintendo ett litet tag (tills tålamodet tog slut),

sedan dog internet för mig så då såg vi på en skit dålig film som gick på tv ett tag.
Vi gick och lade oss riktigt tidigt tycker jag, för båda var riktigt trötta, tror vi somnade någon gång vid tio :D

Jag och Kristian har beställt ett sånt där gammalt Nintendo och jag är så glad över det, det kommer förhoppningsvis inom någon vecka ;D



Nu strax ska jag och Kristian åka till Ånge, för han skulle hämta någon lapp på kommun huset och ville ha med mig som sällskap ;) Vi får skjuts av Pappa dit :) Ikväll ska jag sitta med skolarbete.. :p

Go´dag, tror jag eller börjar det på och bli kväll? :p


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: