Jag ska till stugan :D

Idag är det Fredag, det betyder ledigt i två dagar, från och med klockan två! :)

Idag så var det Pannkaka och Mexicana Soppa till lunch på skolan. Jag har ätit Pannkaka tre gånger den här veckan så är skapligt less nu. :p Haha. Det har inte hänt något speciellt alls på skolan idag, vad jag kan komma på.

Jag tog bussen hem till Pappa efter skolan, skulle dit och hämta paprika.
Åkte med min Faster Ingrid tillbaka hit till Fränsta och nu sitter jag här hemma hos Mamma.

Ikväll och troligtvis hela helgen kommer jag att vara i stugan, TOPPEN! :D Bilder kommer nog efter helgen ;)

Nu ska jag gå på Ica och köpa godsaker, som jag kan ta med mig upp till stugan! :)

Vad ska ni hitta på i helgen då? :)
Kram och Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: