Tacos till middag plus lite Dill sådd

Idag är det Tisdag, vi hade bild idag de första timmarna, det var nog den första trevliga bildlektionen nånsin känns det som. Vi fick vara i grupper också skulle vi komma på saker vi ska knäppa kort på, för att sedan göra ett bildspel på tre bilder, som har en handling. Jag tyckte i alla fall att det var trevligt, och min grupp bestod av Mig, Nathalie, Jennifer och Elin.

Vid elva tiden så gick jag och Nathalie till lokalen som vi har tjejgrupps samlingarna i. Det var nämligen föräldralediga människor med barn där, som var på MYS PYS. Jag och Nathalie fick hjälpa till och jag hade riktigt trevligt. :)
Vid halv två gick vi tillbaka till skolan, de sista timmarna satt jag i en engelska sal och skrev en massa till vår redovisning som vi ska ha på Fredag, jag tyckte att det gick jätte bra att skriva och det var grymt härligt att jag hann göra det jag hann göra!

Vi slutade vid fyra och när jag var påväg hem till Mamma så gick jag in en sväng på barn klädes butiken RED som ligger i Fränsta, den har gått i konkurs och har utförsäljning, jag köpte jätte fina kläder till min kusin Emma eller rättare sagt till hennes son Ludvig.

Tjugo i sex tog jag bussen hit hem till Pappa. Kristian min söta FIS var redan här, vi hjälptes åt och gjorde Tacos, sedan bjöd vi Pappa på middag, det var jätte smarrigt.
Efter middagen gick vi ner en sväng till Växthuset, vi planterade lite dill, älsklingen och jag.

Nu sitter jag här och har snart nördat klart,.. stackars fis som ligger framför tv:n alldeles ensam. :/ Nu ska jag ta och gå in till honom. :)

Jag ska till stan imorgon efter skolan, vid två tiden. Jag ska ha en trevlig dag, med mig själv, så det så. :)

Kram och Go´natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: